سازندگان ادوات کشاورزی در اردبیل تسهیلات می‌گیرند

اخبار

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل از اعطای تسهیلات ویژه به سازندگان ادوات کشاورزی در این استان خبر داد.

 احمد شهریار روز یکشنبه با اعلام این خبر اظهار کرد: حمایت از سازندگان بومی و پیگیری مراحل اخذ تست و استانداردسازی تولیدات برای فروش ادوات تولیدی با استفاده از تسهیلات بانکی و پیگیری اعطای تسهیلات در قالب سرمایه در گردش برای تامین مالی کارگاه‌های فوق جزو برنامه اولویت‌دار جهاد کشاورری استان در جهت بومی‌سازی ادوات کشاورزی است.

وی افزود: سازندگان ادوات کشاورزی استان می‌توانند به مدیریت‌های جهاد کشاورزی شهرستان‌های تابعه مراجعه کنند.

شهریار همچنین حمایت از شرکت‌های ارائه دهنده خدمات مکانیزه کشاورزی بویژه در مناطق محروم استان که امکان تهیه ماشین‌آلات و ادوات کشاورزی توسط کشاورزان مقدور نیست را از دیگر برنامه‌های سازمان جهاد کشاورزی ذکر کرد.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل افزود: تاکنون یک مورد پروانه تاسیس و یک مورد پروانه بهره‌برداری برای شرکت‌های ارائه دهنده خدمات مکانیزاسیون کشاورزی در استان صادر شده است.

وی ادامه داد: شرکت‌های فوق در اعطای تسهیلات خرید ماشین‌ها و ادوات کشاورزی نوینو الگویی و کمک بلاعوض در اولویت بوده و برای حمایت از این شرکت‌ها تحویل امانی ماشین‌ها و ادوات الگویی در اختیار مدیریت‌های جهاد کشاورزی قرار دارد.

شهریار گفت: پارسال چهار میلیارد ریال تسهیلات سرمایه در گردش با شرایط ویژه به دو شرکت پرداخت شده و این حمایت‌ها در سال جاری هم ادامه خواهد یافت.

چه امتیازی می دهید؟

Related Posts

نتیجه‌ای پیدا نشد.