طرح‌های منتخب پیشران گردشگری اردبیل تسهیلات می‌گیرند

اخبار

معاون سرمایه‌گذاری اداره کل میراث‌ فرهنگی ، گردشگری و صنایع‌ دستی استان اردبیل گفت: رسته‌های اولویت‌دار و منتخب پیشران اقتصادی در حوزه گردشگری این استان می‌توانند از تسهیلات کار و رفاه اجتماعی استفاده کنند.

 نگار سریع‌الاطلاق روز شنبه افزود: تسهیلات این حوزه با سود ۱۰ درصدی برای مناطق کم‌برخوردار و سود ۱۲ درصدی برای مناطق برخوردار پرداخت می‌شود که می‌تواند تسهیلات مناسبی برای سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری باشد.

او اظهار کرد: حوزه تخصصی گردشگری سلامت و تاسیس اقامتگاه‌های مربوط به این حوزه و فعالیت‌های خدماتی در حوزه گردشگری مثل توسعه جذابیت‌ها و خدمات از حوزه‌های اولویت‌دار در پرداخت این تسهیلات هستند.

سریع‌الاطلاق با بیان شرط تعهد اشتغال یک نفر برای هر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات، گفت: حداقل ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی در استان‌های با نرخ بیکاری کمتر از میانگین کشوری و حداقل ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی در استان‌های با نرخ بیکاری بیشتر از میانگین کشوری از دیگر شروط پرداخت این تسهیلات است.

وی ادامه داد: متقاضیان فعال در حوزه گردشگری برای کسب اطلاعات بیشتر درخصوص تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ سهم وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی می‌توانند به معاونت سرمایه‌گذاری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل یا به سامانه Kara.mcls.gov.ir مراجعه کنند.

چه امتیازی می دهید؟

Related Posts

نتیجه‌ای پیدا نشد.