پرداخت وام ٨ درصدی بانک صادرات به دانشجویان ، اعضا هیئت علمی و کارکنان دانشگاه آزاد

به گزارش خبرگزاری به نقل از روابط‌ عمومی بانک صادرات ایران، پرداخت تسهیلات ویژه این بانک به اعضای هیئت‌علمی، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی بر اساس تفاهم‌نامه با این دانشگاه در قالب طرح فرهیختگان آغاز شد و اعضای هیئت‌علمی می‌توانند تا سقف پنج میلیارد ریال، کارکنان تا سقف سه میلیارد ریال و دانشجویان به تفکیک مقاطع تحصیلی بین ٥٠ تا ٤٠٠ میلیون ریال با ارائه معرفی‌نامه دانشگاه از تسهیلات بانک صادرات ایران با نرخ سود هشت درصدی بهره‌مند شوند.

اعضای هیئت‌علمی دانشگاه آزاد اسلامی می‌توانند تسهیلات خود را در قالب خرید، ساخت و تعمیر مسکن و همچنین خرید کالا با اقساط ٦٠ ماهه در قالب عقد مرابحه، فروش اقساطی و مشارکت مدنی با نرخ سود هشت درصدی از بانک صادرات ایران دریافت کنند.

کارکنان دانشگاه آزاد نیز می‌توانند برای تعمیر مسکن و خرید کالا در قالب عقد مرابحه، تسهیلات تا سقف سه میلیارد ریال با اقساط حداکثر ٦٠ ماهه و با نرخ سود هشت درصدی از بانک صادرات ایران دریافت کنند.

دانشجویان مقطع کاردانی دانشگاه آزاد اسلامی بابت کمک هزینه پرداخت شهریه ثابت و متغیر خود می‌توانند تا سقف ٥٠ میلیون ریال با اقساط ٢٤ ماهه از تسهیلات این بانک استفاده کنند. دانشجویان مقطع کارشناسی تا سقف ١٠٠ میلیون ریال با اقساط ٤٨ ماهه و دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد تا سقف ١٥٠ میلیون ریال با اقساط ٣٦ ماهه از این تسهیلات برخوردار خواهند شد.

دانشجویان مقطع دکتری نیز می‌توانند از این تسهیلات با نرخ سود هشت درصدی تا سقف ٤٠٠ میلیون ریال با اقساط ٤٨ ماهه استفاده کنند.

طرح «فرهیختگان» در قالب تفاهم‌نامه‌ای که به امضای حجت‌اله صیدی، مدیرعامل بانک صادرات ایران و محمد مهدی طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد رسیده و دربرگیرنده گسترش همکاری و ارائه انواع خدمات بانکی و مالی و پرداخت تسهیلات به اعضای هیئت‌علمی، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی است، عملیاتی شده است.

جهت سفارش طرح توجیهی صنعتی کلیک کنید

چه امتیازی می دهید؟
, , , , , ,

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید