۶ هزار فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد زنجان ایجاد می شود

اخبار

روح‌الله صالحی صبح سه شنبه در شورای مدیران کمیته امداد استان، گفت: توانمندسازی مددجویان تحت حمایت و اقشار نیازمند از طریق ایجاد اشتغال و دستیابی به درآمد پایدار یکی از رویکردهای اصلی کمیته امداد در سالجاری است.

وی اظهار کرد: با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در حوزه اشتغال‌زایی برای مددجویان تحت حمایت و اقشار نیازمند اشتغال، فرصت‌های جدیدی فراهم کنیم.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: از آغاز سالجاری تاکنون یک هزارو ۸۵۰ پرونده تشکیل شده برای مددجویان کمیته امداد برای پرداخت تسهیلات اشتغال به بانک‌های عامل ارسال شده و اعتبار این تعداد پرونده برای پرداخت تسهیلات اشتغال متقاضیان واجد شرایط، ۱۰۷ میلیارد تومان است.

صالحی تاکید کرد: هماهنگی‌های لازم با مدیران امور شعب بانک‌های عامل استان در راستای تقویت همکاری‌ها و تعاملات، انجام شده است.

وی افزود: تفاهمنامه همکاری با هدف بازاریابی و فروش محصولات تولیدی مجریان طرح‌های اشتغال با پلتفرم های بومی استانی در این بخش منعقد شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه یجاد اشتغال‌های خُرد و خانگی و دانش بنیان در برنامه های اشتغال آفرینی کمیته امداد است، ابراز داشت: بیش از ۵۰۰ هزار فرصت شغلی برای مددجویان و اقشار نیازمند در سطح کشور از برنامه های امسال این نهاد است.

صالحی افزود: طی سالجاری برای تحقق شعار سال ۶ هزارو ۵۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد استان زنجان ایجاد می شود.

چه امتیازی می دهید؟

Related Posts

نتیجه‌ای پیدا نشد.